Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani já příliš nemiloval dršťky, ale v popisované úpravě mi chutnaly tak, že jsme názor změnila...

Ale nikomu nechutná všechno, to beru.

0 0
možnosti
AT

Předsudek? Jediný: nechutnají mi.

0 0
možnosti
MF

mně taky hodně věcí nechutnalo, než jsem je ochutnal správně připravené :)

0 0
možnosti

když mozeček, tak si radši dnes i po přečtení tohoto článku udělám jen květák jako mozeček;-D

0 0
možnosti
Foto

A to já si občas mozeček dám. Když už jej seženu, protože se z obchodů poněkud vytratil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Vilemína, foodblogerka a autorka (Cukr na nitku, Zatracené kyselo).

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky