Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kvásek je naprosto zásadní. Já jsem si během čtyř dnů vyrobila žitný kvásek sama (dle rad na internetu) a funguje už 3roky. Peču obden. Kvasnicový chleba je jak buchta nebo ten nejhorší supermarkeťácký, zvláště když je tam převaha pšenice.

Máte pravdu, že je potřeba to zkusit. Já jsem nevyrobila ani jeden vyloženě špatný. Teď jsem si našla cestu ke slušnému standardu a občas se mi povede něco vynikajícího. Takový chleba s dobrým máslem a medem je nade všechny mlsky, a to jsem čokoládový a dortový maniak.

1 0
možnosti

Je to krásné a trochu pracnější.Já jsem kdysi našel na internetu recept jednoduchý a vcelku málo pracný.Tři hrnečky mouky /dávám napůl žitnou a pšeničnou hladkou/,2 lžičky soli,2 lžičky drceného kmínu,1 sáček sušeného droždí ,1 a 1/2 hrnečku vody.

Vše dohromady smísit,a přikrýt utěrkou.Po cca 8mi hodinách rozehřát troubu i s nádobou na 220 st,jakmile je rozehřátá dát do nádoby s poklicí těsto upravené do bochánku a péci 30 minut s poklicí a poté sundat poklici a dopéct ještě 15 minut.

To je vše.Těsto zadělám večer a peču ráno,nebo ráno a peču po návratu z práce.Dobré je do těsta při výrobě sypké směsi přidat lněné semínko,slunečnici případně vlašské ořechy.

0 0
možnosti
Foto

No jo, když vtip je v tom kvásku - pro mě hlavně kvůli chuti. A ten chce trochu delší dobu na přípravu než droždí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS