Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Valašsku se říká "do kúta" a drží se to dodnes. Moc hezký blog, samá chuť!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Na Valašsku se tak říká "mokrý svetr".

0 0
možnosti
SN

:-)........Pocházím z Vysočiny, tam se také praví "do kouta" . TeĎ žiju ve Slezsku, tady se říká "do polohu" . Dlouho jsem to nechápal, ale už jsem si zvykl.R^

0 0
možnosti
ES

Děkuji za tipy, přebírám do repertoáru.

1 0
možnosti
Foto

Jesisi to je podivanaaaa 8-oR^R^R^

2 0
možnosti

Je to dobré - čtu to pi obědě:-)))))))

Paní Jaroslavo, nemohla byste mi dát adresu?:-))))))))))))))))) kdyby už snaška nemohla, ráda bych to vzala za ní:-))

K těm flekům: v létě dělám rychlou obdobu: na pánvi opeču ostravskou klobásu, nebo uzené (co se dává do fleků), přihodím stroužek česneku na plátky (krátce), na to vařené těstoviny (spirály), a vejce. Chuť je velmi dobrá.

1 0
možnosti
Foto

To tedy zírám. Já jsem "rodil" třikrát, ale o takovéto stravě vůbec nic nevím.

I když přiznávám, že je velmi výživná.

A známá primářka vždy, když vidí "moderní maminky" s jejich dietou: "knedlo-vepřo-zelo se šesti".

2 0
možnosti
Foto

No jo, první vnučka, a maličká, tak si zaslouží trochu vyživit, pro mě snazší pomoc než nějaké žehlení (i když dnes se už skoro nežehlí).

2 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Vilemína, foodblogerka a autorka (Cukr na nitku, Zatracené kyselo).

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky