Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky. A koníčky trvalé - sice se zdá, že dneska se vaření cpe všude až moc, ale když pak porovnám s realitou, co jsou lidi třeba v práci ochotni pojídat během dne...

0 0
možnosti
Foto

Já dávám karmu a zdravím autorku. Vaření a jídlo vůbec jsou krásné koníčky.

0 0
možnosti

Výborně napsáno, já jelikož mám maminku kuchařku, jsem na opravdové vaření zvyklá od mala, konzervu jsem snad nejedla ani jedou (pokud nepočítám fazole).

Nicméně na to "zdravější" smažení můžu doporučit jeden trik, co mi ukázali na kurzech vaření STOB - fólie na smažení. Když si tohle slovní spojení zadáte do vyhledávače, určitě se vám jich nabídne několik... Mám to vyzkoušené, jídlo z toho sice je trochu méně výrazné a sušší - prostě jako bez tuku - ale pracuje se s tím skvěle, já ji nejvíc využívám na bramboráky...

Hezký den!

0 1
možnosti

smažit bez tuku je stejné jako plavat v prázdném bazénu

1 0
možnosti

je to strašné, oni ti řezníci se s tím mazlí, míchají do toho masa všelijaké s obtížemi nalezené všemožné složky, z kila masa ( odpadového) nadělají dvě kila masové směsi , ono je to na kilo  levnější.......A ono to lidi nekupují;-D

Pak si to člověk spočítá, kolik je tam toho masa a kolik balastu a vyjde mu, že levnější vyjde koupit přímo maso 1,5 x dražší.;-D

3 0
možnosti
Foto

Přesně - můj technolog říká, když si stěžuju, že je něco bez chuti: víš, co to dá práce to vyrobit tak, aby to bylo bez chuti (tedy pachuti)?

0 0
možnosti

krásná logika , nechodím k řezníkovi jelikož to tam smrdí a raději kupuji balené maso, bvy byste si snad i dala čerstvé hověží či právě střeleného divočáka

1 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Vilemína, foodblogerka a autorka (Cukr na nitku, Zatracené kyselo).

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky