Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

To je prave ten velky rozdil mezi mrkvi a treba veprovym kolenem. Mrkev i na tisic ruznych zpusobu zustane porad mrkvi, zatimco veprove koleno staci udelat pouze na jeden zpusob, ugrilovat jak v restauraci Schweizer Haus ve videnskem Pratru (Kolarikgasse)....

0 0
možnosti
Foto

Proti kolenu nic nemám, můžete posoudit, jak ho peču já na vilemina.blog.cz

Ale jinak to vidím přesně naopak - koleno zůstane kolenem, z toho moučník neuděláte,  zatímco mrkev se promění - pečená s rozmarýnem je úžasná a v pomazánce k nerozeznání od humra, zatímco nasladko se zas zcela změní, třeba v mrkvovém dortu s muškátovým oříškem a ořechy:-)

0 0
možnosti
LG

Jsem moc ráda, že jsem na Národním semináři zhotovovala profil na obálku zrovna Vám. Od té doby, kdykoli narazím na Váš blog, mám radost dvojnásobnou. Jednak si připomenu samotný seminář, a jednak Vaše blogy jsou víc než jen recepty. Je to takové pohlazení po duši servírované s laskavým slovem.

Děkuji a přeji hodně nadšených čtenářů!

0 0
možnosti
Foto

Díky za přání, čtenářů není nikdy dost:-)

O tom zmíněném semináři vůbec nic nevím, nenapíšete mi více do mailu, o co šlo? Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Vilemína, foodblogerka a autorka (Cukr na nitku, Zatracené kyselo).

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky