Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přesně tak ! Vždy končí smrtí !

1 0
možnosti
Foto

Díky, tak nějak.

Přiměřeně, vyváženě -a ovšem pohyb je nezbytný.

Informace vytržené ze souvislosti a všelijak překroucené, to je základ všech zdravovýživových konceptů...:-)

1 0
možnosti

Dnes jsou ve všem škodlivé látky. Jediný způsob jak žít zdravě: NEJÍST, NEPÍT, NEDÝCHAT. Stačí vydržet půl hodiny.

2 0
možnosti

:-)  Souhlas ! Někdo holky, někdo vdolky! Každý jsme prostě jiný. Ale když ke mně přijde na návštěvu mladá dívka(23), prohlásí, že je  má hlad a já jí nabídnu rohlík, odmítne ho prý obsahuje syrovátku.To ona nemůže. Nebo má zas období, kdy si čistí organismus. Řekněte mi, přemýšleli jste ve 23 letech nad tím co jíte? Buď to bylo dobré, nebo méně dobré, ale jak obvykle říkám - hlad je sviňa. Protože jsem už poměrně věkovitý, pamatuji samozřejmě dobu, kdy do 15 roků,(pak jsem se z domu vzdálil za vzděláním), byly denně k večeři brambory a mléko, nebo kyška, v neděli se peklo, tak buchty a bílá káva. Někdy k tomu zbytek zelí od oběda.(K těm bramborům.) Maso tak  2 x týdně, v neděli vždy.K tomu pohyb. Měli jsme poměrně velké hospodářství, od dětství se muselo pomáhat. Zásadu přiměřeného jídla a pravidelného pohybu vyznávám do dneška a život se mi pořád ohromně líbí!  R^VR^

5 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Vilemína, foodblogerka a autorka (Cukr na nitku, Zatracené kyselo).

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky