Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezký a poučný blog ..... R^

0 0
možnosti

ZELNÍKY ( pěčená placka ze zéla) :-P:-P:-P:-P:-P

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní, mne každé zelí nadýmá - co mám dělat, tak se vás dnes ptám! Ocenil bych nějaký ten humor v odpovědi - jsou totiž lidi co ještě nevědí že jsem srandista k pohledání. A tak vzácná paní - co mám dělat, s tím nešťastným nadýmáním? Vy byste to měla vědět!

Částečně odpovím si sám: i nadále žít si sám, a svobodně si ve svém byt prdět.

0 0
možnosti

Kdo PRDÍ ,život si tvrdíR^R^

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem byla poučena, že existuje i karamelové zelí - cukr určený do zelí se musí nejprve zkaramelizovat. Někdy vyzkouším.

0 0
možnosti
Foto

Díky za připomenutí. Karamelové zelí se taky chystám zkusit - cukr se dává do orestovaného zelí s cibulkou a špekem, pak se ředí octem a dál dusí, více např. na stránce Jak chutná Praha - Pečená kančí kýta s karamelovým zelím, to snadno vyhledáte...ať se zdaří.

0 0
možnosti

Zelí je skvělé ve všech variantách, na zelí také stál přísun vitamínu v prvních letech po válce v rozvráceném Německu.

0 0
možnosti

Zelí připravené s cukrem a ještě něčím, tak to dávala moje prababička do zelných vdolků. Už se přesně nepamatuji, ale bylo to na drobno nakrájené zelí, oslazené a okořeněné, plněné do kynutého těsta a na plechu rozpláclé, při pečení v troubě se, myslím, v polovině pečení obracelo. Bylo to moc dobré!

0 0
možnosti
Foto

R^Díky, to je skvělý recept do zelné nabídky - nebyla jsem si jistá, zda se ty vdolky či buchty plnily i zelím, vím o řepě, tuřínu - podívám se časem ještě do nějakých regionálních kuchařek.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS